Tuesday, June 1, 2010

Een Nieuwe Poging

Vandaag leek me een goede dag om een eerste postje op het nieuwe blog te plaatsen: gisteren is de akte voor de aankoop van ons nieuwe (oude) huis verleden, en nu het allemaal definitief is (en ik dus niks meer kan "jinxen"), mag iedereen het weten ("iedereen" is zeer relatief natuurlijk, 't is een splinternieuw blog, niemand kent het of weet het te vinden). Verwacht op dit blog renovatieverhalen, babyverhalen, en alles waarvan ik vind dat het hier past. Ik beloof plechtig mijn best te doen om regelmatig te schrijven; maar met een 6-maanden-oude baby in huis, binnenkort waarschijnlijk een nieuwe job en een serieus huis renovatie-project voor de boeg, is het mogelijk dat de definitie van "regelmatig" "zo ongeveer om de 3 weken" wordt. ;-)

3 comments:

  1. Eerst en vooral een proficiat met je baby!!
    Welkom terug;-)

    ReplyDelete
  2. Marijke, heb jij vroeger softbal gespeeld met Irma Vermaak? Ik ben een goede vriend van Irma en ben bezig met een reunie van haar softbalteams bij UVV. Zou je mij eventueel een e mail kunnen sturen: a.a.w.schoonenberg@rn.rabobank.nl Alvast heel hartelijk dank. Groetjes, Ton Schoonenberg

    ReplyDelete