Thursday, June 3, 2010

Effe voorstellen: Milla Rose

Aka "het Milla Monster", "patatje", "flapje", "Godzmilla", "zoetebol",... 't Is een schatje. ;-)

Ik heb "Emma" altijd een mooie meisjesnaam gevonden en ik vind dat nog steeds, maar niet voor mijn dochter. Heel vreemd, en dus moesten we op zoek naar een andere meisjesnaam. Over "Milla" waren we het heel snel eens ('t was de eerste en eigenlijk enige naam die we besproken hebben, al heb ik nog een poging gedaan om "Olivia" erdoor te krijgen maar dat zag Dave niet zitten), maar enkel "Milla" vond ik niet zo mooi geschreven, dus hebben we er "Rose" achter geplakt, gewoon omdat dat mooier schrijft. We hebben ons kind wat aangedaan! ;-) 't Is dus ook 1 voornaam met een spatie tussen, geen streepje want daar krijg ik de kriebels van, en ook geen 2 voornamen. De ambtenaar van de burgerlijke stand waar Milla Rose aangegeven werd, kon er niet mee lachen. ;-)

Bij het vertrek uit het ziekenhuis was er cake

Zo klein, en eindelijk eens stil

Helemaal relaxed

Milla met Walter, haar dikke vriend

1 comment: